En sen kveld

20121113-141836.jpg

Oi, den skulle kanskje ikke passe meg, nei.

20121113-141826.jpg

Ble ferdige, og jeg ble i grunnen godt fornøyd med resultatet også.

Jeg gjør det jo ikke lett for meg selv. Jeg mener, jeg kan kjøpe sånt helt ferdig. Og likevel har jeg de siste årene (ok, det var visst bare i fjor, da var det musetøfler til niesene) laget noen julegaver selv. Da vi var på adventsbaking med venner i fjor, så jeg hvor stas det var med kokkeluer og egne forklær. Så det bestemte jeg meg for at jeg skulle lage i år. Stoff kjøpte jeg allerede i sommer, men jeg jobber tydeligvis best under press. Så en sen kveld et par dager før jeg skal reise avgårde og avlevere dem ble de endelig laget. Enda har jeg en noen eksemplarer til som må gjøres. Nå har jeg i alle fall funnet ut hvordan det skal gjøres, så det holder forhåpentligvis i massevis med en uke…

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

