Min oktober

Vi skriver allerede november, jeg skjønner ikke hvor oktober ble av!
Oktober begynte med regn og sluttet med snø, men med ganske mange fine dager mellom.

Oktober ble preget av:
* Rydding ute for vinteren. I det ligger også at vi høstet grønne tomater og la dem til modning i vinduet. Nå har vi spist en del av dem, hjemmedyrket er godt!
* Nydelige farger, soloppganger og solnedganger.
* Innsamlingsaksjoner som f.eks. TVaksjonen og FN-dag i barnehagen.
* Smil på arbeidsplassen.
* Tur med «leketoget» til Trondheim (det oppussede toget med flott lekerom).
* og selvfølgelig Halloween.

Alt i alt en veldig positiv måned.

20121101-191757.jpg
Abelone

3 comments

  1. Oktober ble fort borte, det synes jeg også!
    Vi har hatt mange veldig fine dager med mye sol som har fått fram skjønnheten i høsten. Det er så mye bedre enn uendelige rekker av regnværsdager.

    Ønsker deg en fin november!

    Lik

    1. Det jeg liker med månedsoppsummeringen min et at jeg ser det er solskinnsdagene og de positive opplevelsene jeg tar med meg videre. Vet vi har klaget en del på været i sommer og i høst, men det har da vært flere fine dager, har det ikke? Høsten har hatt helt fantastiske farger i år i alle fall. Eller kanskje det bare er jeg som ser avtrykk av gresskarene over alt?

      Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

