Geleinspirasjon

Sist helg hadde vi middagsgjester og gele til dessert. To lag med forskjellige farger (kanskje litt dumt å da ha det i en blå bolle). Gele er en ting vi ofte ikke lager til voksne, men vi voksne var enige i at det er da veldig godt. Et par dager etterpå fant jeg ut at Tine har gelekonkurranse. Her er det masse inspirasjon å hente. Min personlige favoritt så langt er gelefiskebolle.

20121019-102635.jpg

Denne kreasjonen fant jeg på Leangkollen hotell. Merkelig populær også blant de voksne gjestene.

Så nå går jeg rundt å synger på gelesangen. Riktignok «feil» produsent, men tipper at veldig mange av bidragene i konkurransen vil være fra denne produsenten. Blir det gele til dessert i helga?

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

