Flere fruktideer

Akkurat denne egner seg kanskje best til smoothie? Det er andre som lager mer fristende frukt!

Jeg har skrevet om bursdagsfrukt ved flere anlendinger. Sist med en samling av innleggene mine. Muligens er ikke dette kvinnefiendtlig og får deg til å føle deg dårlig dersom du ikke får det til. Men jeg velger nå likevel å dele enda et par lenker som alternativ til fruktpinnsvin.

Muligens går ikke denne gjennom som «sukkerfri feiring», men det ser godt ut. Fruit Snacks for Kids. Istedenfor nøtter kan man jo bruke kakepynt.  Hvis man virkelig er i det «husmoriske» hjørnet, så kan man jo lage sin egen kakepynt Og hvem sier man må begrense seg med banan?

Takk for tips om tw-forum da jeg etterlyste nettbutikk med tupperwareprodukter. Her har de også noen forslag på frukt servert på spennende måter. Ananasbåter på 123 og Melonkurv på 123. På 123 hva da? Sekunder? Minutter? Dager?Antar at de mener 1-2-3, men jeg er jo litt kverulantisk av meg… Stilig er det uansett.

Til tross for *kremt* flere kurs, er jeg fremdeles ganske dårlig i spansk. Heldigvis sier et bilde mer enn tusen ord: http://www.visualfood-design.com/ Inspirasjon kan man i alle fall få.

 

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

