Høstkataloger

Det er høst og tid for nye kataloger. Men jeg tror ikke Tupperware har med denne i år heller. Hadde de hatt denne i katalogen sin tror jeg de hadde trukket flere menn på partyene sine.

Body by Tupperware

Jeg har et veldig livlig bilde i hodet mitt med en tupperwarekonsulent på en sånn på vei til homeparty. Må nok kanskje ha en litt større boks bakpå for å få med alle bokser, boller, former og alt det andre som skal med. Men det blir nok uansett litt som skapene hjemme hos de fleste, det må stables på en bestemt måte for at det skal få plass (hva, er det bare hjemme hos meg det er sånn??)

I fall det er noen tvil, jeg er glad i tupperwaretingene mine, de holder godt. Men jeg skulle ønske at tupperware kunne fått en nettbutikk også. Eller virtuelt tupperwareparty på skype eller noe sånt? Man må jo følge med i tiden. Og om ting blir for vanskelig å få tak i, så velger man andre alternativer (skjønt apple har vel bevist det motsatte).

Abelone

4 comments

      1. Det er riktig det ja….

        Jeg ønsket av varierende grunner ikke noe demonstrasjon hjemme og min mor anbefalte den siden der også.

        Fin blogg forresten…. Jeg har vært veeeeeldig slapp på den fronten O:-)

        Lik

      2. Takk for det. 🙂

        Greit å ha en mulighet for å bestille selvom man ikke vil/kan på party. Litt tungvint bestilling, men de får kanskje ikke lov til å lage en skikkelig nettbutikk?

        Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

