Usynlig handicap

20120907-103025.jpgJeg prøver ikke å gjøre narr av usynlige handicap, det er ikke noe å spøke med. Men jeg føler meg litt handicapet her jeg sitter med ørebetennelse og sprukket trommehinne. Blir stadig overrasket når jeg ser i speilet at det faktisk ikke stikker store dotter ut av ørene. Og folk rundt meg ser dem visst heller ikke. Er nok noen som synes jeg er overlegen for tiden, for jeg hører ikke hva de sier hvis jeg ikke ser på dem. Og når jeg tror hører det, så ser det ut til at jeg svarer litt i hytt og vær utfra ansiktsuttrykket deres. Skulle gjerne ha satt på et «I ustand»-skilt på øret!

Når vi snakker om usynlig handicap, du å gjerne spørre noen om «Hvordan har du det – egentlig». Spør du meg, så får du vite at jeg er ganske sliten, men at jeg er glad fordi
* jeg har en mann som stiller opp mens jeg er syk (og ellers også i grunnen).
* jeg trives på jobb og har mulighet til å ta det litt rolig.
* barna er friske og trives  i ny barnehage.
* været er ganske fint.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

