Smil

Har du sett hvordan naturen av og til smiler til deg? Det er ikke en gang alltid du trenger så mye fantasi før du smiler tilbake. Som da jeg så denne steinen på Island i mai. Bagasjen ble tung, for steinen ble med meg hjem. Og hver gang jeg ser den eller ser bilde av den smiler jeg til den.

20120828-131732.jpg

Island i mai

Litt mer fantasi måtte jeg ha i fjæra i Trondheim i august

20120828-131657.jpg

Trondheim i august

Også var det stuegulvet hjemme da turboprisen skulle bære ut vann for å leke med. Kanna var nok litt lekk, for langs hele gulvet var det dammer. Men da jeg så ansiktet i dammene fikk jeg en god følelse inni meg, så det ble ikke kjeft å få likevel – enda ansiktet ikke smiler.

20120828-131633.jpg

Stuegulvet hjemme august

Rart hvor lite som skal til for å lokke fram et smil og en god følelse. Og det kan jeg trenge her jeg sitter med ørebetennelse og synes synd på meg selv.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

