En hund etter gadgets

Artikkelen i romeriketsblad «En hund etter iphone» inspirerte meg til å google etter andre teite iphone-gadgets. Men det var da et og annet nyttig også.

Jeg ønsker meg en fotoskriver for å få bildene ut av iphonen, de har det med å bli liggende.

En hylse hvor det er plass til penger og kort er ikke bare dumt. Designet blir kanskje ødelagt, og du har plutselig en stor klump, men ganske praktisk for oss geeker som ikke alltid har med veske. Kommer forøvrig i hvit, svart, orange og rosa. 

Prosjektor for å kunne se filmer rett fra telefonen. Spesifikasjonen er ikke all verdens da.

Solcellelader finnes i mange utgaver. Kan jo være grei på tur. Men så spørs det da, om jeg har lyst til å la telefonen ligge framme for å lade.

Sykkelstyret mitt begynner å bli fullt. Ellers var jo denne sykkelcomputeren fin.

Ja, også har du ølåpneren da. Den kan jo være nyttig innimellom.

 

 

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

