Pepperkakeformer

Jeg vil jo ikke har rykte på meg for å være negativ. Dessuten kom jeg over denne siden ved en tilfeldighet. Strengt tatt hører vel det også til i «ting jeg ikke trenger», for vi har jo mange  pepperkakeformer. Men på formina.se har de virkelig masse morsomme pepperkakeformer. Hyggelige priser på dem er det også. Nå ble jeg nesten litt lei meg for at jeg er ferdig med å bake pepperkaker for i år. Men til neste år, da blir det nok motorsykler, sjørøversverd, traktor og andre gøyale former.

 

formina.se

Abelone

3 comments

  1. Supre former. Hvorfor bare tenke pepperkaker når det gjelder morsomme kakeformer? Det er flere kakedeiger som egner seg til former. Mine barn elsket å stikke ut kaker sammen med venner på en regnværsdag midt på sommeren.

    Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

