Min it-veske

Er nok litt preget av å jobbe med data, eller IT som det heter på «fint». Så når jeg ser overskrifter som «her er it-jentene» blir jeg selvsagt nysgjerrig på hvilke it-jenter det er snakk om. IT-jentene heter ikke Daisy, Alexa, Sienna eller Victoria, de virkelige IT-jentene finner man i od@-nettverket eller på girl geek dinner.


Det samme er det med it-veskene. Hører jeg ordet it-veske antar jeg at man kan putte en pc i den. Eller i alle fall en ipad! Godt it-veskene nå for tiden skal være romslige! En klutsjveske som var it-veske for et år siden blir liksom ikke helt det samme. Men jeg lurer jo litt på da, om en bragbag kan passere som en it-veske?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

