Et arbeidsverktøy

«Ipad er greit til hjemmebruk, men noe arbeidsverktøy er det ikke» har jeg hørt flere ganger. Men det er bare snakk om tilbehøret!


Fikk tips om bluetoothtastatur til ipad i computerworld. Det er rett og slett bare en mappe til ipaden som inneholder tastatur. Jeg bare måtte prøve det! Tastaturet er lite, og det blir noen feilslag pga det. Er ikke særlig lett å skrive touch heller her. Men tastene er gode å skrive på. De er av myk gummi som beskytter skjermen mot støt.

Man kan selvsagt si at da har den blitt like stor som en minipc, men ipaden er fremdeles en ipad med alle fordelene sine. For meg som har valget mellom ipad og en 17″ bærbar er valget enkelt når jeg skal på ferie. Joda, jeg vil fremdeles ha behov for en bok når jeg er på stranda. Men den lange skrivingen, det er mulig å gjøre nå.

AbeloneFra et kensington bluetoothtastatur!

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

