Anti-Procrastination

Vet ikke helt hva som er et godt norsk ord for det;
antiutsettelse kanskje? Disse tingene som man stadig utsetter,
finner unnskyldninger for, ikke gidder. Hos meg har
reperasjonshaugen vært en sånn ting. Den blir bare stadig større,
og jeg finner stadig unnskyldninger for å gjøre det senere. En
eller annen vakker dag. I går bestemte jeg meg for å få unna litt i
haugen i tillegg til å fullføre et hobbyprosjekt jeg har hatt
liggende lenge. Plutselig hadde jeg fem – 5! – ekstra bukser og en
genser. Og mens symaskina var framme kom mannen trekkende med tre
bukser også. Det tok ikke egentlig så fryktelig lang tid, og det
føltes veldig godt etterpå. Fremdeles er det en del igjen i
reperasjonshaugen min, men med et par anti-utsettelsesdager tror
jeg at ser bunnen på den!

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

