Sterke meninger

Sitter og slapper av på toget. Et barn er i lekerommet og den andre sover. I sekken ligger flere utgaver av mamma, foreldre&barn og kamille som jeg enda ikke er ferdig med. Endelig fått tid til å sette meg ned med en kaffeskvett da navnet mitt plutselig lyser mot meg! Der er det, blogginnlegget mitt jeg kalte tjukk i huet» som jeg også sendte inn til mamma. Og det var ikke en gang siste utgave… Kunne fort ha gått glipp av den gitt.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

