På nattbordet

For noen år tilbake hadde er ukeblad en serie med «hva har du på nattbordet». Eller kanskje det var en avis i agurktiden? De tenkte i alle fall på bøker og spurte bare kjendiser. På nattbordet mitt er det ingen bøker for tiden, men det er likevel fullt.

365.24: Nightstand

Nattbord tiltrekker seg rot Foto: Jessica Spengler, Creative Commons

Lampe, fuktighetskrem, fjernkontroll til tv, babycall, en flaske vann (ikke mitt), to snytepapir (heller ikke mitt, 3-åringen sitt, men ikke brukt heldigvis), to korker til astmamedisin (nok en gang ikke mitt), motor til en Eliasbåt (pakningen er ødelagt, det har den vært siden vi fikk den), tre hårstrikk, et smykke, to smokker, mobillader, en uro (fremdeles i gavepapiret. Den er fin, men jeg aner ikke hvor jeg skal henge den), bruksanvisning for montering av hagemøblene samt verktøyet som fulgte med til dette, en pakke servietter og registreringskort for sykkelen i Falck sykkelregister.

Er det bare mitt nattbord som tiltrekker seg «fremmed legemer»?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

