I’ve been searching my soul tonight

Har holdt på med av og på blogging i årevis nå, og føler jeg har kommet til et punkt da jeg må bestemme meg for om jeg ønsker å blogge eller ikke. Hvorfor vil jeg blogge? Hvem er målgruppen? Gjør det noe om ingen leser (og kommenterer den)? Er det plass til flere blogger der ute? Hva kan jeg tilføre som ingen andre kan? Hvor spennende er en mammablogg som er «anonym» og ikke viser bilder av barna mine? For da er i alle fall ikke begrunnelsen at jeg vil vise hverdagen for familie som bor langt unna. Trenger jeg fortelle mer til venner og kjente enn jeg allerede gjør på i virkeligheten, på telefon eller på facebook? Har jeg tid? Har jeg lyst til å bruke fritiden min på det? Hvilke tema skal jeg egentlig skrive om? Google har allerede svaret på det meste, hvorfor skal noen lese akkurat mitt innlegg om ting?

Jeg har ikke svarene på alle spørsmålene enda, men jeg vet at jeg ønsker å være her.  Å synes om det meste, å fortelle om det jeg synes er interessant og å dele det jeg synes er nyttig.

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

